3 תשובות
אני בסטודיו בכיתה ט וזה בית ספר מדהים, אם התקבלת זה אומר שיש לך מזל ואתה ילד מיוחד. כל שנה מנסים להתקבל לכיתות ז מעל 500 ילדים ורק 50 מתקבלים. מומלץ מאוד
שואל השאלה:
מבחינת לימודים איך זה?
מבחינת לימודים איך זה?
אנונימי
מבחינת לימודים זה ממש טוב. אנחנו עושים בגרות מלאה בכל המקצועות כולל בגרות מיוחדת שנקראת בגרות סטודיו שהיא בעצם בגרות רב תחומית אמנותית, שזה אומר שאם תרצה להמשיך אחרי בית הספר ללימודי אמנות זה משהו שמאוד יעזור לך להתקבל.
באותו הנושא: