6 תשובות
להגיד לעצמך שמה כבר יקרה מה יש לך להפסיד
ואתה יפה ואתה יכול וכולם אוהבים אותך
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל..
זה לא קשור למה יקרה
גם רם היא תגיד "לא" אין לי בעיה
אבל אין לי אומץ לעשות את זה פשוט
אנונימי
שואל השאלה:
חחח טוב אני אעדכן
אנונימי
פשוט תגיד כי חיים פעם אחת וכי אולי היא גם רוצה אותך בחזרה
תגיד לה ותעדכן פה כי אני רוצה לשמוע איך היה בסוף בזכותי חחח
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה מביך כזה ומפחיד להגיד למישהי דברים כאלה
של "את מוצאת חן בעיניי" או משהו
אנונימי
לי אין אומץ מהמחשבה של מה יקרה אחרכך ומה יגידו החברים שלו וכל זה
אז לא מבינה מה הבעיה חוץ מזה
אנונימית