16 תשובות
מתגעגעת לחברה הכי טובה שלי לשעבר, הקשר שלי ושל נותן בכיתה ה', זה היה מזמן אבל אני עדיין מתגעגעת אליה.
נותק*
לדוד שלי ז"ל אני תמיד אומר לעצמי איזה כיף היה אם הוא היה נישאר איתי כול הילדות
לאקס
לסבתא שלי
וגם לחבר שאני לא מדבר איתו כבר
לחבולי לא ראיתי אותה חצי יום
HOH
לא אני שונאת את כולם וגם עם אני אאבד מישהו יקר לא יפריע לי
לסבא שלי...
לסבתא, סבתא וסבא שלח ז"ל
הם נפטרו בשנה אחת וממש קשה לי בלעדיהם
לסבתא שלי ז"ל❤
לחבר הכי טוב שלי מאיזה כיתה ג''
עבר לקנדה לפני חודש וחוזר עוד 4 שנים:(
אבא שלי ז"ל
אנונימית
לסבתא שלי , היא לא כמו שהיתה פעם קשה לי לקבל את זה לא יכולה לדבר עליה בלי לבכות
חברה שנפטרה
כן ... לאקס
אנונימית