4 תשובות
זה אחלה תעשי את זה.
אני מתחפשת עם ידיד מכיתה אחרת
אני מתחפשת עם ידיד מכיתה אחרת
כן זה בסדר,
גם תגידי שאת התחפשת עם אותן בנות
גם תגידי שאת התחפשת עם אותן בנות
כן, זה סבבה לגמרי.
אגב, אני יכולה לשאול למה את מתחפשת?
אגב, אני יכולה לשאול למה את מתחפשת?
שואל השאלה:
סליחה על הדיליי אבל אנחנו מתחפשות לפאוורפאף גירלז
סליחה על הדיליי אבל אנחנו מתחפשות לפאוורפאף גירלז
אנונימית
באותו הנושא: