10 תשובות
כן.
שילכו לעזה,מה את שמה עליהם
כן בעיניהם זה לא צנוע.
כן.
שואל השאלה:
זה פוגע שהם מכסים את העיניים ומעקמים פרצוף ככה כאילו אני איזה ז***
זה פוגע שהם מכסים את העיניים ומעקמים פרצוף ככה כאילו אני איזה ז***
אנונימית
תתמודדי. ככה הם מאמינים. זה לא שהם אמרו לך "יאו איך התלבשת".
כנראה לדעתם זה לא צנוע
בתור משהיא חרידית לשעבר,זה נחשב ללא צנוע
אנונימית
עזבי הם יצורים מהחלל לא צריך לקחת ברצינות רבה מדי
באותו הנושא: