6 תשובות
לא, רוב התעודות לא באמת חשובות, רק התעודת בגרות.
אנונימית
כיתה ח בכלל לא חשובה מכיתה י זה חשוב ואני בכיתה יא אז אני יודעת
אנונימית
בכלל לא חשוב
היא לא חשובה בכלל, יש לה משמעות ממש מינורית, היא לא משפיעה בכלום.
אלא אם כן את רוצה לעבור לתיכון, ואז שם יש לה משמעות. אבל אם לא, אז לא.
כן לקבלה לתיכון
אם תרצי לעבור לתיכון אחר אז כן הם יבדקו לך את התעודה הזאת כנראה
אם לא אז היא לא חשובה