27 תשובות
כולנו מתישהו יצאנו גזענים בלי להתייפף
נוראי.
אני נגד גזענות
בגלל זה אני בעד ביבי
בגלל זה אני בעד ביבי
אנונימי
מזעזע
שזה כל כך רע
זה בסדר
אנונימי
זה בסדר
פשוט עצוב, שגם ב-2020 התופעה הזאת עדיין קיימת.
אני מתנגד לגזענות, מכיוון שמגוחך לשפוט אנשים רק על סמך הגזע שלהם.
אם זאת לדעתי אכן ישנן תרבויות פרימיטביות, למשל כאלו שמקובל להכות בהן נשים, לרצוח הומוסקסואלים, ולהוציא להורג כל אדם שמעז למכור אדמות ליהודים - התרבות הערבית.
אם זאת לדעתי אכן ישנן תרבויות פרימיטביות, למשל כאלו שמקובל להכות בהן נשים, לרצוח הומוסקסואלים, ולהוציא להורג כל אדם שמעז למכור אדמות ליהודים - התרבות הערבית.
אוקיי, אז כיום במדינת ישראל ספציפית הגזענות לא בשיא, שאני אומר לא בשיא אני מתכוון היא מעטה. הגזענות מתבטאת בכל צורה אפשרית, בין אם זה להטב, צבע עור...
הגזענות לא תמה, היא רק מעטה.
קשה לי להאמין שהיא תסתיים, כי תמיד לדורות חדשים יש על מה לצחוק, על מה להשפיל ועל מה לחשוב כדאי להוריד לאחר.
תמיד יש תופעות ומהתופעה הזאת מתפתח משהו גדול.
למשל הקורונה - יש מלא גזענות עכשיו כלפי סינים, אני הולך לקניון לפעמים, רואה כמה סינים/קוריאנים (כאלה שנראים סינים), ואנשים פשוט בורחים מהם.
יש גם מדינות אם הן רואות סיני ברחוב הן יורות בו.
צוחקים עליהם בגלל שהם אוכלים הכל בלי טיפת שכל.
צוחקים עליהם כי הם אנשים בעלי יכולת אכילה מוזרים.
אוכלים חיות *חיות*.
ומכאן הגזענות יכולה להתבטא במלא דברים שונים.
נכון, גזענות זה דבר שלא ככ נעים לשמוע, וגם לא ככ פייר, באי שיוויון.
העולם שלנו מורכב מזה, שזה די עצוב, אבל אנחנו צריכים לזכור שלאותם נערים/מבוגרים יש בעיות בחיים, הם רוצים לקבל בדרכים האלה, הם רוצים להוריד מישהו בשביל לחזק את עצמם בחברה, אנחנו צריכים להשים על הדברים שלהם פס.
קיצר כן, גזענות זה דבר לא משמעותי
הגזענות לא תמה, היא רק מעטה.
קשה לי להאמין שהיא תסתיים, כי תמיד לדורות חדשים יש על מה לצחוק, על מה להשפיל ועל מה לחשוב כדאי להוריד לאחר.
תמיד יש תופעות ומהתופעה הזאת מתפתח משהו גדול.
למשל הקורונה - יש מלא גזענות עכשיו כלפי סינים, אני הולך לקניון לפעמים, רואה כמה סינים/קוריאנים (כאלה שנראים סינים), ואנשים פשוט בורחים מהם.
יש גם מדינות אם הן רואות סיני ברחוב הן יורות בו.
צוחקים עליהם בגלל שהם אוכלים הכל בלי טיפת שכל.
צוחקים עליהם כי הם אנשים בעלי יכולת אכילה מוזרים.
אוכלים חיות *חיות*.
ומכאן הגזענות יכולה להתבטא במלא דברים שונים.
נכון, גזענות זה דבר שלא ככ נעים לשמוע, וגם לא ככ פייר, באי שיוויון.
העולם שלנו מורכב מזה, שזה די עצוב, אבל אנחנו צריכים לזכור שלאותם נערים/מבוגרים יש בעיות בחיים, הם רוצים לקבל בדרכים האלה, הם רוצים להוריד מישהו בשביל לחזק את עצמם בחברה, אנחנו צריכים להשים על הדברים שלהם פס.
קיצר כן, גזענות זה דבר לא משמעותי
שואל השאלה:
^אמאלה כל כך נכון
^אמאלה כל כך נכון
גזענות, מביאה למלחמה
גזענות מביאה לאלימות
גזענות מובילה לרצח המונים
גזענות היא דבר שבושה שהיא קיימת
בעיניי זה גועל נפש , ועם ימשך הגעזנות , עוד רגע יהיה סוף.העולם שנאת חינם מביאה לאלימות ורצח יהודים .. וחבל שכך זה מוכח בכל יום בכל רגע בכל שניה.
גזענות מביאה לאלימות
גזענות מובילה לרצח המונים
גזענות היא דבר שבושה שהיא קיימת
בעיניי זה גועל נפש , ועם ימשך הגעזנות , עוד רגע יהיה סוף.העולם שנאת חינם מביאה לאלימות ורצח יהודים .. וחבל שכך זה מוכח בכל יום בכל רגע בכל שניה.
מזעזע.
אני נגד
אני נגד
שואל השאלה:
^כל הכבוד טונה
^כל הכבוד טונה
חחח
דבר מיותר בעולם. גיזענות גוררת שנאת חינם, היא לא טובה לאיש
יואו אני מתה על גרמנים
אה ויש לי ילד בכיתה והוא גרמני והוא נחמד ברמות
גם הייתי בגרמניה פעם
אוקיי חפרתי חחח
אה ויש לי ילד בכיתה והוא גרמני והוא נחמד ברמות
גם הייתי בגרמניה פעם
אוקיי חפרתי חחח
דבר רע מאוד ועצוב שיש אנשים כאלה
חח רק שתדעו אני גרה בגרמניה
ואפילו יש שם מלא דברים שקשורים ליהודים למשל בתי ספר , אני לומדת באחד.
ואין כבר בכלל גזענות שם כלפי היהודים
ואפילו יש שם מלא דברים שקשורים ליהודים למשל בתי ספר , אני לומדת באחד.
ואין כבר בכלל גזענות שם כלפי היהודים
כן, כי כמובן שהיהודים הגרמנים שנרצחו בשואה אחראים לרצח של היהודים הגרמנים שנרצחו בשואה... ישראלים חכמים כמעט כמו פטריקושקוש אהבת חיי, חיים שלי בלבלב
בקיצר, חיים, אם מישהו חושב שגזענות זה דבר טוב, הוא ליטרלי לא אנושי, גזענות לא עובדת ככה, וגזענות מודרנית וניאו נאציזם זה פשוט דרך של ילדים מפגרים בני 50 שגרים במרתף של אמא שלהם להרגיש מיוחדים, כי הם חלק ממשהו ש"גדול יותר מהם" ופשוט "ערכים" סתומים שאמהות מרוקאיות דוחפות למוחות של הילדים שלהן (הסטריאוטיפ עצמו גזעני, כדי להראות גם עד כמה אנשים לא מבינים עד כמה חמורים הדברים שבם כותבים)... גזענות באמריקה נבעה מהאכזריות של אנשים, אם לחתול נולדו יותר מדי גורים, אז היו פשוט מטביעים אותם, כי זה היה פרקטי, והבעיה פה נבעה מחינוך שגוי ומזעזע שאדם שחור הוא לא אדם, אלא חיה ולכן פשוט מאד, אם היו יותר מדי, היה צריך לדלל את האוכלוסייה לפעמים ובכללי לא הגיעו להם זכויות. באירופה הנאצית זה נבע משנאה ממושכת לזרים והפכו את היהודים לשעירים לעזאזל בצורה פשוטה, מעבר לתורת הגזע של היטלרוש. גזענות היא פשוט מאד אמונה קדומה שלכל אדם יש בנוגע למה ששונה ממנו, בלי להבין עד כמה אין הבדל. אז לא, אין פה אף אחד שאמור להיות בעד גזענות
בקיצר, חיים, אם מישהו חושב שגזענות זה דבר טוב, הוא ליטרלי לא אנושי, גזענות לא עובדת ככה, וגזענות מודרנית וניאו נאציזם זה פשוט דרך של ילדים מפגרים בני 50 שגרים במרתף של אמא שלהם להרגיש מיוחדים, כי הם חלק ממשהו ש"גדול יותר מהם" ופשוט "ערכים" סתומים שאמהות מרוקאיות דוחפות למוחות של הילדים שלהן (הסטריאוטיפ עצמו גזעני, כדי להראות גם עד כמה אנשים לא מבינים עד כמה חמורים הדברים שבם כותבים)... גזענות באמריקה נבעה מהאכזריות של אנשים, אם לחתול נולדו יותר מדי גורים, אז היו פשוט מטביעים אותם, כי זה היה פרקטי, והבעיה פה נבעה מחינוך שגוי ומזעזע שאדם שחור הוא לא אדם, אלא חיה ולכן פשוט מאד, אם היו יותר מדי, היה צריך לדלל את האוכלוסייה לפעמים ובכללי לא הגיעו להם זכויות. באירופה הנאצית זה נבע משנאה ממושכת לזרים והפכו את היהודים לשעירים לעזאזל בצורה פשוטה, מעבר לתורת הגזע של היטלרוש. גזענות היא פשוט מאד אמונה קדומה שלכל אדם יש בנוגע למה ששונה ממנו, בלי להבין עד כמה אין הבדל. אז לא, אין פה אף אחד שאמור להיות בעד גזענות
אנונימי
מזעזע
ברור שכולנו חווינו וגרמנו לאחרים לחוות גזענות
אבל זה דבר נורא שלא צרית לקרות
ברור שכולנו חווינו וגרמנו לאחרים לחוות גזענות
אבל זה דבר נורא שלא צרית לקרות
בואו נדבר על גזענות
גזענות זה פחד משונות
שזה בכלל פחד מלמות
אז בואו נדבר על גזענות
שרוטונים, סליחה, הייתי חייבת, שיר טוב.
בכל מקרה, אני חושבת שזה תלוי.
אף אחד מאיתנו לא טהור, אם נראה מישהו שלא בא לנו טוב בעין, ישר יבואו מחשבות בראש, זה טבע האדם.
השאלה אם אתה מבין שאתה והוא יכולים גם להיות חברים טובים ולא להסתכל עליו ברוע.
וכמובן להבין שהדיעה שלך לא מעניינת לאף אחד(:
גזענות זה פחד משונות
שזה בכלל פחד מלמות
אז בואו נדבר על גזענות
שרוטונים, סליחה, הייתי חייבת, שיר טוב.
בכל מקרה, אני חושבת שזה תלוי.
אף אחד מאיתנו לא טהור, אם נראה מישהו שלא בא לנו טוב בעין, ישר יבואו מחשבות בראש, זה טבע האדם.
השאלה אם אתה מבין שאתה והוא יכולים גם להיות חברים טובים ולא להסתכל עליו ברוע.
וכמובן להבין שהדיעה שלך לא מעניינת לאף אחד(:
גזענות זה פחד משונות, ששונות זה פחד מלמות. קודם כל אני גזענית, אבל רגע תנו לי להסביר. לא גזענית גזענית מהקו קלאק קסאן. אדם רגיל, מעט פחדן. חיה תחיים יוצאת לבלות, מכירה כמה ערבים וכמה אתיופים. אבלתכלס תכלס תכלס, כשאני רואה אדם שונה, אני לשבריר שנייה מתכווצת, אני לא שולטת בזה.. לא כי אני טובה והוא רע, הוא פשוט שונה ממני וזה כנראה מפחיד אותי נורא.. אבל ממה אני פוחדת? אולי פוחדת למות? נראה לי שדרושה כאן התעמקות.. אוקיי אז אני פוחדת למות ואני פוחדת משונות, אבל מה הקשר בין שונות ללמות? למה כל מה ששונה עליי מאיים? ובאיזה מציאות זה בעצם מתקיים? בעיקר בראש, כן הרוב בראש, אחלה מציאות בוראת המחשבה. פערים ומחסומים ומחסומים ופערים, תגידו, תינוק לבן ותינוק שחור לא מסתדרים? אני באתי לפה דף חלק, נקייה מעניינים! אה בעצם לא כולל גלגולים קודמים.. ואולי זה בעצם כל העניין, שכל הדבר הזה, התחיל כל כך מזמן! וכל החרא הזה, הוא בכלל לא שלי! קיבלתי אותו בירושה, בdna האנושי. ואני לא מבקרת את הפחד, הפחד הוא טבעי, הסיפור שמניע את הפחד, זה מה שמגנן אותי! שבלה בלה בלה וככה וככה ועכשיו צריך לרסס לכולם תתחת. ולא לא שלא קורים דברים ממש נוראיים, אבל לקחנו את הכותרות והפכנו אותם לשיעורים לחיים! מה נסגר איתנו אנשים? אנחנו באמת כאלה טפשים?
אם תשבו עם מישהו שונה לקפה, תדברו, תגעו בפצע ותרפאו, תשחקו קצת שש-בש, תרגעו, תכירו, תדברו, אולי קצת צחוקים, איזה תדר אחר! תדברו על החיים, תדברו על השוני, ואולי נגלה, שאת/ה ממש ממש ממש
לא כמוני!
וזה לא כזה נורא..
אם תשבו עם מישהו שונה לקפה, תדברו, תגעו בפצע ותרפאו, תשחקו קצת שש-בש, תרגעו, תכירו, תדברו, אולי קצת צחוקים, איזה תדר אחר! תדברו על החיים, תדברו על השוני, ואולי נגלה, שאת/ה ממש ממש ממש
לא כמוני!
וזה לא כזה נורא..
זה חרא אחד גגול. עדיף אהבת חינם
זה נוראי אבל בואו נודה גם אנחנו גזעניים במקום קטן לפחות
גזענות זה טבעי.
לדעתי הסתרה של זה זו התיפייפות.
לדעתי הסתרה של זה זו התיפייפות.
פשוט נורא כמה גזענים אנשים יכולים להיות...