75 תשובות
תודה עשית לי את היום
אנונימי
פחות... אבל כל אחד והטעם שלו.
גבר נמוך זה חמוד אבל לא הייתי יוצאת עם נמוך, לא נמשכת
חד משמעית כן
הכי חתיכים מטר שישים (זה גם חרוז:)
נמוך זה סבבה
כל עוד הוא לא יותר נמוך ממני
"חמוד" נשמע כאילו גברים נמוכים ירדו מדרגת גבר לדרגת חיית מחמד

ולא מסכים איתך אני אוהב גבוהים
אנונימי
לא
אנונימית
ממש ממש לא
חד משמעית כן!
דייב פרנקו וזאק אפרון נמוכים..
גם כל הבנים שהיה לי קראש אליהם היו נמוכים ממני.
וחבר שלי יותר נמוך ממני ב3 או 4 ס''מ והוא מושך רצח לדעתי.
אנונימית
מעל 1.60 אין לי בעיה
כןן
הקראש שלי בעצמו 165
זה ממש חמוד ויפה
זה חמוד
לא ככ נמשכת לאחים הקטנים שלי
אנונימית
לא... מעל מטר שבעים וחמש זה הכי טוב שיש
אני מעדיף שהם נמוכים ממני אז כן, בנים נמוכים זה מתוקי.
אנונימי
לטעמי לא
פחות פחות
נמוכים גבוהיים הכול אותו הדבר זה הכול יחסי לכל סיר יש מכסה נמוך בשביל אחת זה יכול ליהיות גבוהה ולאחרת נמוך אני מטר 70 שזה נחשב נמוך ואח שלי מטר 96 שזה נחשב ענק (אני מאומץ ) אז אני יתאים למישהיא שהיא 70 ומטה לאלו שגבוהות כנראה שלא בסופו של דבר אני צריך רק מישהיא אחת בחיים שלי ויש מספיק נמוכות ממני ואגב יצאתי עם מלא שגם גבוהות ממני המזל שלי שאני כנראה באמת נראה טוב עם הצלחתי ח ח ח ח ח ח
באמת שזה שאלה לא במקום אני מבינה שאת או אתה מנסה להרים לבנים נמוכים אבל את/ה באותה רמה מוריד בנים אחרים זה לא בסדר..
לא
אנונימית
לא ממש מושך..
אין לי בעיה
לא , לי אישית זה ממש מוריד.
גם אם תביאי לי את הגבר הכי חתיך והוא יהיה נמוך אז זה הגובה יוריד לי..
האמת אני גם חושבת שגבר נמוך זה חמוד כזה
אנונימית
תלוי, אני מכירה כמה נמוכים שהם פשוט משהו מיוחד :)
לא
אני בטוחה שיש סיכוי שאני יתאהב פעם במישהו שהוא לא ממש גבוה אבל לי אישית זה פחות עושה את זה כאילו אני גם גבוהה אז אני לא רואה את עצמי יוצאת עם נמוך זה אפילו קצת מוריד לי למרות שהם ממש חמודים , אבל אני בטוחה שמלא בנות אוהבות נמוכים :)
סליחה אבל לא לדעתי
אני בעצמי 1.70
אני אוהבת גבוהים שהם לא רזים מידי ושיש להם גב רחב וזה
אין לי בעיה להיות עם מישהו יותר נמוך ממני
האמת שכן, אני אישית אוהבת נמוכים
אבל תלוי כמה נמוכים כי אני בעצמי ממש נמוכה
לא אני מרגישה כמו אחות גדולה
כן! אני אישית נמשכת לנמוכים! זאת אומרת, לא לנמוכים מתחת ל1.60, אבל כן!
לא אבל בנות נמוכות כן
וואו אמאלה לא . כו להתנשק עם אח שלי הקטן איכ
לא ממש, אני גם ככה גבוה וגברים נמוכים לא עושים לי את זה
*אם הוא נמוך בגובה 1.78 אז מספיק טוב בשבילי
נמוכים *ממני* הם פחות הטעם שלי
הטעם שלי הולך ליותר 1.72+ כזה
אבל העיקר שהם יותר גבוהים ממני בדרך כלל אני מכירה בנים שהם 1.65-8 כזה למרות שאני מעדיפה יותר גבוהים ואני 1.60
בתור נמוך
מטר ובמבה(67)
יכול לומר שבנות פחות אוהבות נמוכים, אלא אם כן הם בעצמן נמוכות למשל 155 ומטה
מצד שני יצאתי עם שתי בנות ושניהן היו בגובה שלי אז זה מאוד מאוד תלוי
לפעמים זה לא מפריע ומתרכזים באופי ובאישיות אפילו שנמוך זה די מבאס
מניסיון נמוך זה לא כיף.
כן!!!! חשבתי שאנ היחידה
אני נמשך לנמכות
כן גבר נמוך זה ממש סקסי, כך גם אישה גבוהה
אנונימית
בנים נמוכים הם חמודים ממש אבל לא ממש עושה לי את זה
לא צר לי
ממש כן
גם גבוהים זה מושך
אבל נמוכים זה כזה חמוד
עם הגובה שלי כולם נמוכים חחח
הקראש שלי 1.56 וכל מי שאי פעם אהבתי היה נמוך רצח אז כן אני ממש שמחה שיש מישהי סוף סוף שמסכימה איתי
לא לדעתי
האמת שכן
חבר שלי נגיד 163 וזה חמוד רצח
אני בכלל 169/70
אנונימית
וואי כן ויש מישהו ספציפי שהוא ממש חמוד מי שראה את הסרט it אז נכון אדי הוא ממש חמוד
אלכס טרנר (משוער, לפי בדיקות של יחסי גבהים) שהוא 1.71.5
רק אומרת
אלכס טרנר מטר 80 רק אומר
אלכס טרנר מטר 80 רק אומר
חחח נשלח פעמיים
כן נכון
אני מעדיפה נמוכים ממני..
חבר שלי 168 ואני 173
אנונימית
^^
נופ, לא הוא לא.
בראיון בצרפתית, הוא אמר שהוא מטר שבעים ואחת וקצת.
הינה הוכחה
גוגל לא תמיד צודק.
איז קטע אז למה רשמו מטר 80
ח ח ח ח ח ח
הדרדסים ממש מוחמאים עכשיו
אנונימית
זה כל כך חמודד ואני בעצמי נמוכה
איך בא לי חבר נמוך כי אני יודעת שהוא בטוח יעבור אותי