15 תשובות
לא
לא
לא גם אותי אבל למעלה זה פשוט ככ חמוד
כל אחד ומה שמושך אותו..
חחח לא זה ממש סבבה;)
היי שואל השאלה שהוא בן עם גשר למטה בשיניים, כן זה חמוד .
אנונימית
שואל השאלה:
חמודומת^ אני בת
זה שזה מוזר לדעתך, אל תאשמי אותי
פריוד
אנונימית
חח שואלת השאלה
אני לא חושבת שהיא התכוונה היא פשוט חשבה שכנראה זה בן שרוצה לדעת מה בנות חושבות על זה והיא לא אמרה שזה מוזר היא אמרה שזה דווקא חמוד
שואל השאלה:
אעאע הנה
אנונימית
אבל יש לו גם למעלה (מהמתחכמות)
שואל השאלה:
נו זה לא משנה
זה גם יפה
אנונימית
כן..לו נגיד זה ממש מתאים ויפה
אבל את יודעת יש גם כאלה שזה לא ככ מתאים להם והם ניראים כמו... עם זה