4 תשובות
יש אצלנו רק מישהי אחת והיא וכל מי שחזר בבידוד
לא צריך לדאוג לגבי זה
לא צריך לדאוג לגבי זה
זה לא סיבה להכנס לפאניקה האישה הזאת בבידוד
מתוך שמונה מליון רק אחד חולה והוא בדרך להבריא, במערב אין כמעט חולים ועוד בישראל שאנחנו ככ מתקדמים מבחינה טכנולוגית הסיכוי שבנאדם ימות כאן מקורונה ככ נמוך
ותוכל לראות שרוב האנשים החלימו
באותו הנושא: