12 תשובות
ברק אובמהה
לקוחות שאין להם סבלנות
היטלר
חברות שלי במחזור
אנונימית
אני
אנסים הומופובים גזענים טבעונים
חחח סתם הטבעונים היה בצחוק פ
חחח סתם הטבעונים היה בצחוק פ
דיקטטורים
אנטישמים
אני חושבת שאין באמת אנשים רעים בעולם
יש אנשים שרע להם-ולכן הם מתנהגים בצורה
שנראת כאילו הם רעים.
לכן כדאי לעזור להם לצאת מהמצב שהם הגיעו.
יש אנשים שרע להם-ולכן הם מתנהגים בצורה
שנראת כאילו הם רעים.
לכן כדאי לעזור להם לצאת מהמצב שהם הגיעו.
אנשים שלפניך בתנועה ומתחילים לבלום בשנייה שהרמזור מתחלף לצהוב, למרות ששנינו יכולנו לעבור.
פדופילים, אנסים, הומופובים, רוצחים.
כל אחד יגיד לך משהו אחר כי כל אחד רואה רוע בצורה שונה.
באותו הנושא: