8 תשובות
לא, איזה שטויות אנשים מדברים באמת
לא בסדר בכלל מה אכפת לו
לא. גם אני לא שמה לק, ועוד מלא בנות לא שמות. אל תתייחסי לשאלות כאלה, את בסדר גמור.
מה אכפת לו
זה בכלל לא בסדר . אבל כאלה אנשים אוהבים לשפוט ולהעיר הערות ,מעצבנים.. אל תיתייחסי אליו או שתגידי לו ככה בא לי לא עיניינך
אם זה בא מתוך מקום שופט אז זה ממש לא במקום ולא לעניין
את יכולה לענות שכרגע את לא מעוניינת לעשות
מה זה משנה