6 תשובות
האישה יכולה ליצב אותך אבל זה לא בהכרח שתהיה מוצלח בגללה אולי תנסה למצוא עבודה
שואל השאלה:
אם תהיה לי עבודה בלי אישה זו עדיין תהיה הצלחה ? וכמה צריך להרוויח?
אנונימי
תלוי בן כמה אתה
אתה זה שקובע מה הסתנדרטים שלך ומה אתה מגדיר הצלחה, יש אנשים שלא עובדים יום בחיים ומרגישים מוצלחים ויש אנשים שמבחירה מאמינים שהם יהיו מאושרים יותר לבד
לא צריך למהר כל כך, זה הגיוני שלפעמים אין את כולם, במיוחד אם אתה צעיר