7 תשובות
לא. נפרדים. בהודעות.
זה לא מכבד
G_
לא אל תיהיה חרא
לא נפרדים בהודעות.
תפרד ממנה פנים מול פנים.
למה שתעשה דבר משפיל ומזלזל כזה
בחיים לא להיפרד בהודעה.
תגיד לה שאתה רוצה לדבר איתה... תסביר לה יפה וברגישות למה אתה נפרד ממנה ותהיה רגיש אליה