8 תשובות
לשתות קפה.
וואי זה הדבר הכי משעמם בעולםם
תנסי לבןא יותר ערנית ולשים מוזיקה אם המורה מאפשר
מבינה אותך ממש
תנסי לבןא יותר ערנית ולשים מוזיקה אם המורה מאפשר
מבינה אותך ממש
מה ^ אני ממש נהנת חחח
שימי מוזיקה ותפתחי שיחות עם המורה זה הכי כיף
שימי מוזיקה ותפתחי שיחות עם המורה זה הכי כיף
ההפך ממני
קפה ומוזיקה
גם אותי אבל את צריכה להבין שזה זמני את חייבת להתרכז ולעבור תסיוט הזה כמה שיותר מהר אני למשל מותא על מה לדבר עם המורה כדי לא להשתעמם
שואל השאלה:
זה לא המורה
זה לא המורה
אנונימית
לבוא מרוכזת, לפתח שיחות עם המורה, לשים שירים
באותו הנושא: