4 תשובות
כן, אמריקאי שעובד במקדונלדס שם מקבל שכר של 500 דולר לחודש, זה מלא. עורך דין למשל מקבל שכר של 329 אלף דולר בחודש שם.
זה עניין יחסי, ולא
בארהב המסחר שונה (חופשי) אנחנו מדינת רווחה שדואגת לאזרחים שלה, בארהב יש שכונות אם לא ערים שלמות של עוני ואף אחד לא עושה כלום.
יש להם בניינים אבל זה לא אותו דבר כי הצפיפות שלנו לעומת שלהם- מטורף.
תחשבי שרק בניורק/מנהטן יש 11 מליון תושבים ואנחנו בכל המדינה לא מגיעים לזה.
מה גם שישראל הרבה יותר יקרה למחייה מבחינת קניית בתים ומזון
מרוויחים שם הרבה יותר.
תראה נגיד חברת הייטק בין לאומית שעובדת עם הודו וארהב לדוגמא, בהודו מרוויחים כלום בהשוואה לפה. אבל גם ארהב מרוויחים פי כמה מהעובדים פה.. הכל יחסי
שואל השאלה:
את מתכוונת בעצם שאצלנו יש יותר צפיפות מן הסתם לא?
אנונימית