7 תשובות
לא.. מכיר מישהי בת 17 שמתחפשת לזה השנה חחח
לא
זו אחלה תחפושת
לא כל גיל מתחפשים לדברים שונים כך שזה לא ילדותי
תתחפשי למה שאתר רוצה הבחירה היא כולה שלך וזה מה שמיוחד ביום הזה ופורים. כשאת בטוחה במה שאת לובשת אף אחד לא יכול לגרום לך להרגיש אחרת.
בשביל זה קיים פורים.. חח