37 תשובות
חח
איפה הסרטון שהיא הרביצה לו?
איפה הסרטון שהיא הרביצה לו?
שואל השאלה:
היא יצאה דוחה שם..
היא יצאה דוחה שם..
אנונימית
לא הבנתי עלמא אם את בליברית אז למה את צוחקת שהיא הרביצה לו?
אני שונאת את סלינה
אני שונאת את סלינה
יותר טוב לו עם היילי
love will remember
^^ולסלינה יותר טוב בלעדיו (:
בן אדם מגעיל אני כל כך שמחהה שהיא כבר לא איתו
בן אדם מגעיל אני כל כך שמחהה שהיא כבר לא איתו
והיא לא הרביצה לו מה ישלכן חחח
מאיפה הבאתן את זה לול
מאיפה הבאתן את זה לול
הפוך.
היא בנאדם מגעיל וג'סטין זכה בהיילי, כל השינוי שהוא עשה זה בזכותה.
היא בנאדם מגעיל וג'סטין זכה בהיילי, כל השינוי שהוא עשה זה בזכותה.
חחח טוב אחי
היא לא הרביצה לו
ואם כן תשלחו (:
ואם כן תשלחו (:
שואל השאלה:
היא כן הרביצה לו.
תשלחי לח בפרטי את האינסטגרם שלך ואני אשלח לך את הסירטון
היא כן הרביצה לו.
תשלחי לח בפרטי את האינסטגרם שלך ואני אשלח לך את הסירטון
אנונימית
את אנונימית איך אני אשלח? לול
אני לא צוחקת על זה , להפך
חחח ראיתי עכשיו את הסרטון מה אתם רציניים? זה היה בצחוק ובואו זה לא היה כזה חזק "הרביצה לו" איזה הגזמה
אין אין הפאנדום שלכם זה משהו.
אני מסכימה עם צארלי פות "f*ck you justin bieber
לא מבינה איך אפשר להעריץ בן אדם כזה. הוא פשוט מגעיל. ולא רק בקשר שלו ושל סלינה, גם בכללי אבל מה אני אגיד לכם בחירה שלכם חחח
שבת שלום (:
אין אין הפאנדום שלכם זה משהו.
אני מסכימה עם צארלי פות "f*ck you justin bieber
לא מבינה איך אפשר להעריץ בן אדם כזה. הוא פשוט מגעיל. ולא רק בקשר שלו ושל סלינה, גם בכללי אבל מה אני אגיד לכם בחירה שלכם חחח
שבת שלום (:
שואל השאלה:
חחח סתכלי על סלינה שלך שאובססיבית אליו
חחח סתכלי על סלינה שלך שאובססיבית אליו
שואל השאלה:
מוציאה עליו אלבום אחרי שהוא נשוי
מוציאה עליו אלבום אחרי שהוא נשוי
אנונימית
לא וסלינה נשמה טהורה מה אני אגיד לך
סלינה כבר המשיכה הלאה ברוך ה
הוא זה שהוציא עכשיו שיר באלבום שלו עלייה למרות שהוא נשוי (:
השירים שהיא הוציאה עליו נכתבו עוד לפני 4 שנים. וlahn וlytlm נכתבו אחריי שהוא וסלינה נפרדו והוא הציע אחריי חודשיים נישואים להיילי.
הוא זה שהוציא עכשיו שיר באלבום שלו עלייה למרות שהוא נשוי (:
השירים שהיא הוציאה עליו נכתבו עוד לפני 4 שנים. וlahn וlytlm נכתבו אחריי שהוא וסלינה נפרדו והוא הציע אחריי חודשיים נישואים להיילי.
שואל השאלה:
כל הסלינטורס האלה מלקקות לה.
והסירטון לא היה בצחוק העיקר אם הוא היה עושה את זה כל התקשורת עליו,200 כתבות וטינופים אבל שסלינה עושה הכל טוב.
איכ איזה צביעות
כל הסלינטורס האלה מלקקות לה.
והסירטון לא היה בצחוק העיקר אם הוא היה עושה את זה כל התקשורת עליו,200 כתבות וטינופים אבל שסלינה עושה הכל טוב.
איכ איזה צביעות
אנונימית
ממש לא. רואים שזה בצחוק גם אם הוא היה עושה חלש לא הייתי אומרת כלום
שואל השאלה:
איזה שיר עליה? forever הייתה רוצה.
ואיזה תירוצים יפים היא מצאה "לפני 4 שנים"
איזה שיר עליה? forever הייתה רוצה.
ואיזה תירוצים יפים היא מצאה "לפני 4 שנים"
אנונימית
לא. לא זוכרת השם בדיוק אבל נראלי משהו כזה now i know what is love
הוא העלה תמונה עם המשפט הזה שהם היו ביחד ככה ש.. לא יעזור לך פה כלום אבל זה שיר שהוא כתב עלייה
הוא העלה תמונה עם המשפט הזה שהם היו ביחד ככה ש.. לא יעזור לך פה כלום אבל זה שיר שהוא כתב עלייה
לא שמעתי תאלבום שלו לא עד כדי כך משעמם לי אז לא זוכרת בדיוק תשם
ועכשיו אני לא אמשיך להתווכח איתכן כי באמת שהוא לא מעניין אותי וישלי דברים יותר חשובים לעשות בחיים אז... ביי ושבת שלום (:
ועכשיו אני לא אמשיך להתווכח איתכן כי באמת שהוא לא מעניין אותי וישלי דברים יותר חשובים לעשות בחיים אז... ביי ושבת שלום (:
שואל השאלה:
that's what love is
ותראי לי תמונה שהוא העלה.
that's what love is
ותראי לי תמונה שהוא העלה.
אנונימית
.
קישורים מצורפים:
^אמרתי משהו כזה אני לא יודעת בדיוק את השם, לא שמעתי תאלבום שלו ואני גם לא אשמע לא משעמם לי עד כדי כך.
והוא כתב תשיר בתקופה ההיא לול. אבל תחשבי מה שאת רוצה באמת שלא אכפת לי חחחחחח
והוא כתב תשיר בתקופה ההיא לול. אבל תחשבי מה שאת רוצה באמת שלא אכפת לי חחחחחח
שואל השאלה:
הוא חיבק עץ אמאלה וואו זה ישר בשביל לגרום לסלינה לקנא!
הוא חיבק עץ אמאלה וואו זה ישר בשביל לגרום לסלינה לקנא!
אנונימית
מה הקשר מי אמר את זה? חחח
אמרתי שהוא העלה את זה בזמן שהוא וסלינה היו ביחד לול
תלמדי לקרוא
אמרתי שהוא העלה את זה בזמן שהוא וסלינה היו ביחד לול
תלמדי לקרוא
שואל השאלה:
אה תוב ^
אה תוב ^
אנונימית
^ולכתוב (:
טוב*
טוב*
שואל השאלה:
עשיתי את זה בציניות גאונה.
עשיתי את זה בציניות גאונה.
אנונימית
להה
שואל השאלה:
טוב יאללה אמרת שיש לך חיים אז תפסיקי לחפור
טוב יאללה אמרת שיש לך חיים אז תפסיקי לחפור
אנונימית
חחח עוד אני החופרת יאלה לילה טוב מתוקה מאוחר לך
שואל השאלה:
כן כי את לא מפסיקה להגיב.
כן כי את לא מפסיקה להגיב.
אנונימית
טוב אחי
love will remember
באותו הנושא: