8 תשובות
שואל השאלה:
אם הייתי במה?
אם הייתי במה?
אנונימית
תלוי על מה דיברתם ועם דיברתם הרבה זמן אבל סך הכל נראלי סבבה לנסות לדבר איתו שוב
שואל השאלה:
זה היה שיחה ארוכה יחסית לזה ששנינו מיהרנו חח
זה היה שיחה ארוכה יחסית לזה ששנינו מיהרנו חח
אנונימית
בכיתה ח'
אנונימית
אם את זוכרת פרצוף אז לכי תמצאי אותו ותבקשי ממנו את המספר שלו
כי פשוט אם נגיד היית בח' אז ז' זה כיאילו ילדותי כזה.
ולשאלה כן ברור אין לך מה להפסיד ואם הייתה ביניכם כימיה טובה זה לא יעלם סתם ככה
ולשאלה כן ברור אין לך מה להפסיד ואם הייתה ביניכם כימיה טובה זה לא יעלם סתם ככה
אנונימית
שואל השאלה:
16
מה זה משנה אבל חח
16
מה זה משנה אבל חח
אנונימית
בת כמה את?
עריכה: אני שואלת בשביל לענות אחר כך
עריכה: אני שואלת בשביל לענות אחר כך
אנונימית
באותו הנושא: