3 תשובות
יש מעבדות שלומדים בכימיה במהלך השנה, ואז בבחינה שואלים אותך על כמה מהן ואת צריכה להסביר ויש גם "אנסין" מעבדה שנותנים לך מעבדה לעשות לבד ואת ממלאת אותה
שואל השאלה:
אני עונה על הכל בעל פה?
אני עונה על הכל בעל פה?
במהלך השנים עשית דוחות מעבדה. חלק ילכו להערכה חלופית(30 אחוז) וחלק להערכה חיצונית (שאיכשהו יהיה חלק מב70 אחוז)שעליהם את נבחנת. את בוחרת 2-3 דוחות מההערכה החיצונית ואז את מסבירה עליהם לבוחנת בעל פה והיא שואלת אותך מדי פעם שאלות, נגיד מה היה קורה אם היית משנה את הגורם הבלתי תלוי. השיטה שלי היא לחפור עד שאין לה מה לשאול. קיבלתי 100. המורה שלך תהיה נוכחת . בהצלחה. יש לי מצגת שמסבירה את זה יותר טוב אם תרצי בואי לפרטי.