16 תשובות
בעיקר את הנוף
כן
למרות שיש מקום לשיפור
למרות שיש מקום לשיפור
כן
לא.
חוץ מזה שאני בחדר עם אח שלי אני אוהב את הבית שלי
מאוד :)
הבית נחמד, המיקום לא
כן
כן.
לא
כן
הבית כן, מיקום פחות.
תמיד יש לאן להתקדם. מדירת גן לפנטהואז ומפנטהוז לוילה ומוילה לארמון ומארמון ל2 ארמונות ובריכה וכו וכו.. אין סוףף לדבר הזה.
אני עברתי דירה מרגילה של 3 לדירת 5 בפנטהאוז קומה אחרונה.. והייתי בבתים של וילות עצומות ורציתי לבכות למה לי אין .. מדברת איתכם על שלמות לא משהו רגיל בכלל.. אבל זה לא בהישג יד וזה לא ריאלי. וצריך להשלים עם מה שיש לנו ולזכור שמה שיש לנו יותר מידי כי יש אנשים שאפילו שחצי ממה שיש לנו אין להם.
גם אלו שגרים בדירת חדר.. תזכרו שיש אנשים שאין להם דירה ואלו שאין להם דירה יש אנשים שאין להם אוכל. אין לזה סוף!!
אני עברתי דירה מרגילה של 3 לדירת 5 בפנטהאוז קומה אחרונה.. והייתי בבתים של וילות עצומות ורציתי לבכות למה לי אין .. מדברת איתכם על שלמות לא משהו רגיל בכלל.. אבל זה לא בהישג יד וזה לא ריאלי. וצריך להשלים עם מה שיש לנו ולזכור שמה שיש לנו יותר מידי כי יש אנשים שאפילו שחצי ממה שיש לנו אין להם.
גם אלו שגרים בדירת חדר.. תזכרו שיש אנשים שאין להם דירה ואלו שאין להם דירה יש אנשים שאין להם אוכל. אין לזה סוף!!
אנונימית
מאוד. זה מה שאני מכירה כל חיי, אני אוהבת גם את המבנה הפיזי וגם את האנרגיות שבו וגם את החדר שלי והמיטה שלי. גם אם זו לא דירת פאר אלא די ממוצעת...
אנונימית
בטח שכן
באותו הנושא: