14 תשובות
זה לא משנה.
את רואה..
שואל השאלה:
איך רואים?
אנונימי
הצדדים של העדשות נראות מקופלות וגם אם זה הפוך אז שאת שמה זה כואב..
שואל השאלה:
אני בן.. וגם אני מרגיש דבק כזה בעין זה נורמלי?
אנונימי
אם זה הפוך אז זה מציק בעין...
אה חח סורי מה זה דבק? זה לא הגיוני אולי העדשות מלוכלכות או משהו תסבן אותם (אם הם לא יומיות )
כדי לדעת אם הן הפוכות או לא תראה מסביב לעדשה בעיגול שעוטף אותה כאילו המעגל הזה הוא אמור להיות כחול כזה ואם הוא כחול כלי פנים זה אומר שזה לא הפוך. חח אם לא הבנת בוא לפרטי אני יסביר יותר טוב חח
בדרך כלל צריכים להיות על העדשה מספרים 123 שקופים כאלה שרואים אותם שמחזיקים את העדשה מול אור, לוקח קצת זמן למצוא אותם אבל אם אתה רואה את המספרים הפוך אז העדשה הפוכה. אני לא יודעת אם כל העדשות ככה, שלי כן.
אפשר לשאול אותך כמה שאלות על עדשות? זה מאוד חשוב...
אם כן תשלחי לי הודעה..
שואל השאלה:
גם אתם בהתחלה ראיתם מטושטש כזה והרגשתם דבק בעין..?
אנונימי
איזה סוג עדשות יש לך?
עברת הדרכה והתאמה או קנית מסופרפארם?

בברכה,
אלי גל
גרין אופטיק - אופטיקה וקליניקה לשיפור הראייה
שואל השאלה:
קניתי מאופטיקה ולא כ"כ הסבירו לי..
אנונימי
תחזור לשם שידריכו אותך.