2 תשובות
בשיחת וידאו כולם נראים זוועה :(
אני בטוחה שאת נראית טוב ופשוט לא מרגישה ככה
כמו רוב הבנות שחושבות שהן לא יפות אפילו שבמציאות הן יפות מאוד
אני בטוחה שאת נראית טוב ופשוט לא מרגישה ככה
כמו רוב הבנות שחושבות שהן לא יפות אפילו שבמציאות הן יפות מאוד
אם היא תנתק קשר איתך בגלל זה אז היא אידיוטית אם היא באמת אוהבת אותך ומחשיבה אותך כחברה טובה היא לא תנתק איתך קשר בגלל זה ואגב אם באמת היית חושבת שאת יפה לא היית אומרת אם היא תראה שאני מכוערת לדעתי כדאי לך להסתכל כל יום במראה ולהגיד איזה מילה טובה על עצמך זה עזר לי אישית או אפילו סתם לחייך
באותו הנושא: