12 תשובות
לול מה
העיקר שאת לא גזענית
שואל השאלה:
מה לא
באירופה לא אוכלים חריף
אנונימית
שואל השאלה:
זה של אפריקאים מה קשור גזענית?
אנונימית
שואל השאלה:
אז של מי ?
אנונימית
שואל השאלה:
יש אנשים באירופה שאוכלים חריף מן הסתם אבל במאכלים עממיים אין חריפות
באסיה אוכלים חריף אבל זה לא חריף אמיתי כמו של אפריקאים
אנונימית
שואל השאלה:
תראו גם שהאוכל האתיופי יותר חריף מאוכל מרוקאי או הודי
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי מה הקשר גזענות
כמו שגפילטע פיש זה אוכל אשכנזי אוכל חריף זה אוכל אפריקאי. אתם אומרים לא אבל משקרים כנראה כי לא נעים לכם למרות שאין לי מושג ממה
אנונימית
ממה שאני יודעת אוכל אתיופי זה חריף, אוכל הודי זה חריף, אוכל של המזרחים בישראל יכול להיות די חריף
ואני לא מכירה מנות אירופאיות חריפות
אז נראה לי שכן