13 תשובות
בידיים אני עושה שעווה
אני אישית לא אבל יש כמה שאני מכירה שכן אני פחות הייתי ממליצה בידיים
לאלאלא אל תגלחי ביידים תעשי שעווה
לא
תלוי אם יש לך כוח להתעסק בזה ולגלח קבוע
וגם עד כמה השיער בידיים מפריע לך
לא ולא
זה יאריך לך אותם ויעשה אותן יותר שחורות
רק שעווה או לייזר
כן
אנונימית
לא, זה מאוד לא בריא ואחר כך יש קוצים, אם את בכל זאת רוצה כדאי לעשות שעווה.
אחותי עושה אבל בגלל שהיא ממש לא שעירה ולוקח לה נצח עד שהן גודלות..

אם את שעירה או שהצמיחה של השיער מהירה, זה לא מומלץ
מה פתאום אני עושה לייזר והייתי עושה שעווה(עכשיו אין לי כלום ולא יהיה כי עשיתי לייזר)
בטח שכדאי לך אבל שעווה או לייזר
זה לא טוב שלבחורה יש שיער גוף
שואל השאלה:
אני לא עושה שעווה מאז הפעם האחרונה שעשיתי כי נתלש לי כל העור ועכשיו ישלי צלקות על הידיים ואני גם לא יכולה לעשות שעווה בגלל זה בזמן הקרוב. אז לגלח?
גם אני נכוותי חחח
אם יש לך אפשרות ללייזר תעשי לייזר.. אם אין לך אפשרות תעשי גילוח... כשהצלקות שלך נעשות חלשות ולא כזה רואים אותן יותר הייתי מציעה לך ללכת לקוסמטיקאית שתעשה שעווה כי שוב, גילוח עושה את זה מגעיל וזה ממש לא מומלץ אבל בחירה שלך :)