13 תשובות
טיפה. אבל אוקיי
לא מוזר
תוסיף גלידה

בעצם מוזר
אוכלים רק עם מזלג
זה מוזר כן
חח מוזר, אבל למי אכפת תהנה
שואל השאלה:
לא באלי ידי שמן עכשיו xd
לא נוח בכלל הכי נוח עם צ'ופסטיק
לא יודעת מה איתכם אבל בעיניי הבן אדם גאון
שואל השאלה:
feels guy אתה בחור שמבין עניין
שואל השאלה:
וגם את צוקו.
אבל אין לי צופסטיק
מוזר
זה לא כזה מוזר אבל למה? מה אתה מרוויח מזה?
שואל השאלה:
פחות שומן בידיים