8 תשובות
coasting
איך גולשים ברכב רק אם אפשר הסבר? ;)
זה אומר לתת לרכב פשוט להמשיך להתקדם עם המהירות למרות שאת מורידה את הרגל מהגז, עושים את זה לפני פניות או רמזורים אדומים כי גם ככה אין טעם להאיץ לפני, אז גם חוסכים דלק וגם מאריכים את איכות החיים של המנוע כי הוא מתאמץ פחות
חחח רואים שאני לא מבינה ברכבים
עכשיו למדת משהו חדש :)
שואל השאלה:
אני חושב שאתה טועה, המטרה של גלישה זה להשיג מהירות נמוכה יותר ממהירות של הילוך ראשון, בעצם לא להאיץ עם הגז בכלל ורק לשחק עם הקלאץ'
אני חושב שאתה טועה, המטרה של גלישה זה להשיג מהירות נמוכה יותר ממהירות של הילוך ראשון, בעצם לא להאיץ עם הגז בכלל ורק לשחק עם הקלאץ'
שואל השאלה:
אבל תודה על התרגום
אבל תודה על התרגום
ברור, אם אתה מוריד את הרגל מהברקס ואתה על דרייב אז ברור שהרכב יתקדם לאט,
אבל במהירויות נמוכות כאלו משתמשים בזה רק כשאתה רוצה להתקדם ברוורס, לא מאיצים עם הגז כשאתה מתקדם אחורה.
אבל, אני לא טועה מהסיבה הפשוטה ששנינו מתארים את אותה הפעולה, לתת לרכב להתקדם למרות שאתה לא לוחץ על הגז. פשוט תיארנו סיטיואציות שונות.
אבל במהירויות נמוכות כאלו משתמשים בזה רק כשאתה רוצה להתקדם ברוורס, לא מאיצים עם הגז כשאתה מתקדם אחורה.
אבל, אני לא טועה מהסיבה הפשוטה ששנינו מתארים את אותה הפעולה, לתת לרכב להתקדם למרות שאתה לא לוחץ על הגז. פשוט תיארנו סיטיואציות שונות.
באותו הנושא: