2 תשובות
לא, זה אוטומטי
אתה אפילו לא רואה שזה מתחלף אתה צריך לדעת רק גז ברקס
אתה אפילו לא רואה שזה מתחלף אתה צריך לדעת רק גז ברקס
אין צורך
התיבה האוטומטית יודעת להעביר הילוך בעצמה ואם תשיב לב הרעש של הסיבובי מנוע מתגבר והמד עולה ולאחר מכן יורד, זה אומר שהילוך עבר
התיבה האוטומטית יודעת להעביר הילוך בעצמה ואם תשיב לב הרעש של הסיבובי מנוע מתגבר והמד עולה ולאחר מכן יורד, זה אומר שהילוך עבר