5 תשובות
ממ... בעיה. אני חושב שתשתפי את הקרובים אלייך בזה ותלכי אחרי הלב שלך.
בטח שמעת את זה מליון פעם אבל אולי זה קשור לתזונה שלך? אולי תשני אותה? תמנעי ממוצרי חלב וכמובן מאכלים עם שמן/מתוקים לצורך העניין...
בהצלחה
santa claus אל תענה/תעני סתם דברים אם את/ה לא יודע לא כל אקנה מושפע מתזונה לפעמים זה גנטי, ולצורך העניין את ממש לא צריכה להימנע ממוצרים מתוקים חלביים או עם שמן זה שטויות
שואל השאלה:
הסברתי טוב תקרא שוב
תחזרי לראקוטן אני גם לוקחת 40 מג בכל מקרה תתיעצי עם רופא העור שלל
אם יש לך בעיה שלחי לי הודעה בפרטי (:
לא הבנתי תסבירי