9 תשובות
שבי במקום שקט. עצמי את העניים, נשמי עמוק.
דמיני סיטואציה מצחיקה שהיתה לך בחיים, מי היה איתך איך זה קרה באיזה שעה
ביום וכ'.
מומלץ לעשות אולי טיול קטן מסביב לבית
או להתקשר לאיזה חבר חברה טובה
בהצלחה
דמיני סיטואציה מצחיקה שהיתה לך בחיים, מי היה איתך איך זה קרה באיזה שעה
ביום וכ'.
מומלץ לעשות אולי טיול קטן מסביב לבית
או להתקשר לאיזה חבר חברה טובה
בהצלחה
אלירן
תיקחי רסקיו ותשתי תה בבונג. ואם יש לך עוד שאלות אני לרשותך בבפרטי בהצלחה רבה רבה.
שואל השאלה:
תודה לכל העונים:)
ונטע למה את כותבת את זה כאן?
תודה לכל העונים:)
ונטע למה את כותבת את זה כאן?
אנונימית
את יכולה לקרוא ספר להדליק מזגן ( תאמיני לי זה כיף ונעים: )
שכבי במיטה, עם אוזניות באמפי או בפלאפון
עם שירים מרגיעים ושקטים שאת אוהבת
שכבי בלי לחשוב על שוב דבר ולא על הבעיות האלו
תזכרי שהכל אבל הכל מסתדר בסוף! ולכל דבר יש פתרון - כל דבר.
בסוף הכל לטובה, תכנסיי לעצמך את זה לראש ותמיד תחשבי חיובי
תחשבי טוב ויהיה טוב.:-)
פשוט להרגע, לשתות מים, לשכב במיטה ולשמוע שירים שקטים לי זה תמיד עובד!
בהצלחה אין ממה להלחץ:-)
עם שירים מרגיעים ושקטים שאת אוהבת
שכבי בלי לחשוב על שוב דבר ולא על הבעיות האלו
תזכרי שהכל אבל הכל מסתדר בסוף! ולכל דבר יש פתרון - כל דבר.
בסוף הכל לטובה, תכנסיי לעצמך את זה לראש ותמיד תחשבי חיובי
תחשבי טוב ויהיה טוב.:-)
פשוט להרגע, לשתות מים, לשכב במיטה ולשמוע שירים שקטים לי זה תמיד עובד!
בהצלחה אין ממה להלחץ:-)
רטלין.
עם מרשם רופא בלבד! x 4534625!
עם מרשם רופא בלבד! x 4534625!
למה להיות לחוצה? מאמי, תנשמי עמוק לרווחה, צאי החוצה לנשום אוויר צח.
אל תהיי לחוצה מאמי! אין מה לדאוג, אופציה שניה- שתשמיעי לך מוסיקה מרגיעה.
בהצלחה:)
אל תהיי לחוצה מאמי! אין מה לדאוג, אופציה שניה- שתשמיעי לך מוסיקה מרגיעה.
בהצלחה:)
יש כדורי הרגעה מאממי
תעשיי לעצמך סדר בראש..
לכי לישון תחשבי על כל מה שקרה.. ותלמדי להבא..
את לחוצה ממש מה שהיה אז תרגיעי את עצמך עם מקלחת כמו שצריך..
בהצלחה - ולהיות לחוצה זה לא בריא..
אם באלך לשתף למה וכו'..
אז בפרטי בכייף,
דנה
לכי לישון תחשבי על כל מה שקרה.. ותלמדי להבא..
את לחוצה ממש מה שהיה אז תרגיעי את עצמך עם מקלחת כמו שצריך..
בהצלחה - ולהיות לחוצה זה לא בריא..
אם באלך לשתף למה וכו'..
אז בפרטי בכייף,
דנה
באותו הנושא: