6 תשובות
חברה שלי אמרה לי "בצחוק" - את לא מהסוג שקל לאהוב
"אף אחת לא תרצה אותך, בחיים לא תהיה לך בת זוג"
במציאות או בטלפון ?
אנונימית
מסכימה עם מי שמעלי
יותר מדי.באמת שיותר מדי
אבל אני חושבת שתתאבדי
אבל אני חושבת שתתאבדי
הרבה אנשים אומרים מילים רעות לאנשים אחרים בלי סיבה מוצדקת.
לדעתי אין סיבה להעלות דברים כאלו שוב על פני השטח, פשוט כי.. אין בזה שום תועלת לאדם הנעלב.
שאלה כמו- 'איזו תשובה הייתם עונים לאמרה מגעילה כדי לצאת ממנה בצורה בוגרת' הייתה יכולה להיות נחמדה יותר והייתי עונה עליה בשמחה!
לדעתי אין סיבה להעלות דברים כאלו שוב על פני השטח, פשוט כי.. אין בזה שום תועלת לאדם הנעלב.
שאלה כמו- 'איזו תשובה הייתם עונים לאמרה מגעילה כדי לצאת ממנה בצורה בוגרת' הייתה יכולה להיות נחמדה יותר והייתי עונה עליה בשמחה!