3 תשובות
יאא
הכי טוב שישש
אני ניסיתי את הבלונדי שאין לי מושג איזה טעם זה צריך להיות, חשבתי שזה משהו עם שוקולד לבן אבל אין לי מושג, וניסיתי גם קרמל. משניהם התאכזבתי כי לא הרגשתי טעם מיוחד חוץ מטעם מר רגיל של קפה
באותו הנושא: