6 תשובות
יואו לא חשבתי על זה את צודקת
אולי הם ישתינו בבית שזה קצת לא אסתטי
אולי הם ישתינו בבית שזה קצת לא אסתטי
אנונימית
הם יחרבנו וישתינו בבית .. שזה עצוב .
מסכנים הם לבד אופ
מסכנים הם לבד אופ
שואל השאלה:
אני בת וכןן אמאלה
אני בת וכןן אמאלה
מבקשים מהשכן שישאר אצלו לאיזה שבועיים או איזה בן משפחה
מביאים לשכנים/משפחה/חברים להוציא במקומך..
נכון.. הם יהיו בודדים ):
באותו הנושא: