6 תשובות
זה כיף
זה מביך..
תלוי את מי את שואלת..
מסכים
פעם אחרונה שממש התחפשתי היה בכיתה א או ב
זה לא ילדותי מי שרוצה שיתחפש
לא, למה שזה יהיה מביך, זה אמור להיות משהו מהנה, קצת שונה משחרר ועוד סיבה למסיבה
*אני אישית לא קונה תחפושת שלמה כמו ביסודי אלא יותק חלקי תחפושות וזה סבבה