17 תשובות
כנראה ירשמו ביטחון..
אנונימית
גם וגם
עם ביטחון גבוה, שתהיה כמו אמא שלי
תלוי למה את מתכוונת בבנות עם בטחון גבוה,בטחון גבוה תמיד טוב שיהיה אבל אם זה מוגזם וכתוצאה מכך היא פוגעת בילדים אז לא. אם זה בכלל לא קשור אז כנראה בטחון גבוה.
כביישן, ביישניות.
אנונימי
אני ביישנית בעקרון ליד אנשים אבל כשיש משהו שמעניין אותי אני מתפרצת אליו ואני יהיה מי שאני
כמו להציל חיות
^^^^אחי זה מוזר לרצות שבת זוג תהייה כמו אמא שלך תבדוק את זה
ביטחון כדי שיהיה לי יותר קל להתחבר אליה
ביטחון
ביישניות.
באמת?
בתור ביישנית זה דיי מבאס
כאילו, באמת שאני לא שולטת בזה
השאלה הזו נשאלה ככ הרבה פעמים;!!
ומן הסתם השנייה ...
אנונימית
אני אישית מעדיף ביישניות
גם וגם
אבל ביישניות זה טוב
אני גם ביישנית וגם מדברת כזה ואין אין בנים.
באותו הנושא: