5 תשובות
להתרכז ברע שבו, לעבור לאנשים אחרים
שואל השאלה:
לא עוזר... אוף
אנונימית
להתרכז בכל דבר אחר שזה לא הוא ולתת לזמן לעשות את שלו, את תשכחי בסופו של דבר.
הייתי במקרה שלך/: הוא חזר עליי על 4 ששכחתי ממנו. הוא הבין שהפסיק להיות לי אכפת. תראי את עצמך ותראי אותו ותביני שמגיע לך פי אלף יותר טוב
להבין שהוא זה שגרם לך להרגיש ככה. והוא פגע בך. וללכת אולי לטיפול כי דיפרסיה זו מחלה נפשית . ואם לא מטפלים בה חיים שלמים נהרסים.