6 תשובות
התייבשות כבר .
תשתי עוד ותקחי אקמול
תשתי עוד ותקחי אקמול
שואל השאלה:
התייבשות למה?? זה 6 כוסות, זה לא ממש קצת.
התייבשות למה?? זה 6 כוסות, זה לא ממש קצת.
הכל בסדר את לא תתייבשע
יכול להיות שבכלל כואב לך הראש מעייפות תנוחי
כעיקרון ההמלצה היא 8 כוסות
אבל לא יקרה לך כלום
אבל לא יקרה לך כלום
את לא תתייבשי, אבל 6 כוסות מים ביום זה לא מספיק. תשתי עוד, ותאכלי איזשהו פרי. ולכי לישון :)
באותו הנושא: