6 תשובות
לא רק זקנים, אלא לכל מי שהמערכת החיסונית שלו היא חלשה, יש לו יותר סיכויים למות מהקורונה.
יש יותר סיכוי כי מערכת החיסון שלהם פגיעה וחלשה
לא רק, אבל זה נכון שרוב המתים אלה זקנים ואנשים שהמערכת החיסונית שלהם חלשה מכל סיבה שהיא.
לא רק אבל בעיקר בדגש על גברים,הסיכון אצלהם למוות יותר גבוה...אנשים שהמערכת החיסונית שלהם סבבה יתגברו על השפעת הזו.
רוב המתים זקנים ו2/3 מהם גברים
רוב המתים זקנים ו2/3 מהם גברים
שואל השאלה:
מה לגברים יש מערכת חיסונית חלשה יותר?
אוש פשוט יותר גברים נדבקו...
מה לגברים יש מערכת חיסונית חלשה יותר?
אוש פשוט יותר גברים נדבקו...
אנונימית
לאדעת ,אבל הם מתים
באותו הנושא: