תשובה אחת
אהה השפים האהובים עליי
קמינרי וטנגירו
באקוגו וקירישימה
דקו ואוררקה אבל יש לשים גם של טודורוקי ודקו התמכרתי לשים הזה בגלל שעושים להם מלא אנשים ותמיד ראיתי ציורים שלהם ביחדxd (כנל לקירישימה ובאקוגו)