8 תשובות
שואל השאלה:
אתן ממש מעודדות...
אתן ממש מעודדות...
אנונימית
ביג דיל אני בת 13 ואני מידה 40 - 41...
ואין לי רגליים ענקיות...
ואין לי רגליים ענקיות...
אני 12 ומידה 42 o_o
אנונימי
אני מידה 42 0_o
אני בת 12 והמידה שלי 38, אין מה לעשות, וזה גם צד חיובי כי אפשר לישחות טוב יותר, לרוץ מהר יוותר.. כמובן שיש גם חסרונות אבל זה תורשתי אין ברירה
וו ואו אני בת 15 ואני מידה 38-39..
באסה לך...
זה לא משהו רע- להפרך זה אומר שיש סיכוי שתיהיה גבוהה שתיהיה גדולה..
אנונימי
באותו הנושא: