10 תשובות
למה את מתנצלת על נימוס? לא מתנצליםעל זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה להגיד:
סליחה על החוסר נימוס פשוט נפל לי הלב(סלנג).
אני רוצה להגיד:
סליחה על החוסר נימוס פשוט נפל לי הלב(סלנג).
אנונימית
my heart has just fallen*
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות.
יש לי עוד אחדצ'יק..
.don't pay attention to the discourse
האם זה תקין לומר כך.
התכוונתי ל: אל תתיחס לדיבור.
תודה רבה על התשובות.
יש לי עוד אחדצ'יק..
.don't pay attention to the discourse
האם זה תקין לומר כך.
התכוונתי ל: אל תתיחס לדיבור.
אנונימית
talking אולי?
אנונימית
שואל השאלה:
חח את שואלת אותי ^~^
חח את שואלת אותי ^~^
אנונימית
sorry fot the rudnnes my heart just fall
והשני בסדר רק שdiscousre זה מילה באנגלית די גבוה אבל זה עדיין תקין
והשני בסדר רק שdiscousre זה מילה באנגלית די גבוה אבל זה עדיין תקין
sorry for being impolite
ענו לך כבר אבל מה הכוונה בנפל לי הלב? כביכול שנבהלת? זה פשוט לא נשמע כזה הגיוני באנגלית אם את מנסה לתרגם את זה בול כמו שזה בעברית
my english isn't the best please don't mind it
זה מה שאני הייתי משתמש זה יותר מובן לאנשים לדעתי
^זה שמעלי כאילו התאהבה חחח
זה מה שאני הייתי משתמש זה יותר מובן לאנשים לדעתי
^זה שמעלי כאילו התאהבה חחח
באותו הנושא: