8 תשובות
רק דרך גיבוי.
תלוי אם המכשיר ימחק או שהוא ישאר אותו דבר ולא מחקו ווצאפ
תלוי אם המכשיר ימחק או שהוא ישאר אותו דבר ולא מחקו ווצאפ
שואל השאלה:
אז כשאני אשים את הסים בטלפון השני השיחות לא ישמרו נכון?
אז כשאני אשים את הסים בטלפון השני השיחות לא ישמרו נכון?
אם מחקו לך את הווצאפ כן
שואל השאלה:
לא מחקו אבל כמוציאים את הסים אז זה אוטומטי מוחק את המשתמש שלך בווטסאפ וצריך לשים את המספר מחדש לא?
לא מחקו אבל כמוציאים את הסים אז זה אוטומטי מוחק את המשתמש שלך בווטסאפ וצריך לשים את המספר מחדש לא?
רוב הסיכויים שישאר לך
אל תכנסי מטלפון אחר לווצאפ
אל תכנסי מטלפון אחר לווצאפ
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
שואל השאלה:
אבל נכנסתי כבר יואו איזה באסה
אבל נכנסתי כבר יואו איזה באסה
באותו הנושא: