8 תשובות
רק דרך גיבוי.
תלוי אם המכשיר ימחק או שהוא ישאר אותו דבר ולא מחקו ווצאפ
שואל השאלה:
אז כשאני אשים את הסים בטלפון השני השיחות לא ישמרו נכון?
אם מחקו לך את הווצאפ כן
שואל השאלה:
לא מחקו אבל כמוציאים את הסים אז זה אוטומטי מוחק את המשתמש שלך בווטסאפ וצריך לשים את המספר מחדש לא?
רוב הסיכויים שישאר לך
אל תכנסי מטלפון אחר לווצאפ
שואל השאלה:
סבבה תודה
שואל השאלה:
אבל נכנסתי כבר יואו איזה באסה