2 תשובות
עשיתי שנתיים שירות לאומי דרך העמותה האגודה להתנדבות.
לא זכור לי שקיבלתי או שחברותי קיבלו
לכן לפי זיכרוני בהנחה שהדברים לא השתנו משנה שעברה-לא
לא זכור לי שקיבלתי או שחברותי קיבלו
לכן לפי זיכרוני בהנחה שהדברים לא השתנו משנה שעברה-לא
שואל השאלה:
אצלי חילקו במקום שירות
אבל לא מהעמותה
בגלל זה שאלתי אם גם מהעמותה מקבלים
אצלי חילקו במקום שירות
אבל לא מהעמותה
בגלל זה שאלתי אם גם מהעמותה מקבלים
אנונימית
באותו הנושא: