2 תשובות
עשיתי שנתיים שירות לאומי דרך העמותה האגודה להתנדבות.
לא זכור לי שקיבלתי או שחברותי קיבלו
לכן לפי זיכרוני בהנחה שהדברים לא השתנו משנה שעברה-לא
שואל השאלה:
אצלי חילקו במקום שירות
אבל לא מהעמותה
בגלל זה שאלתי אם גם מהעמותה מקבלים
אנונימית