7 תשובות
מה איכפת לך אחותי שיעשו מה שהן רוצות
כי יש לי יחסית קצת חזיות, אם אני אכבס את החזיה שלבשתי כל יום בסוף לא יישארו לי חזיות
זה לא כמו שאר הבגדים שאז יש לי מבחר גדול..
יש לי רק שלוש חזיות.. כל השאר גוזיות.. אני לא קונה הרבה כי החזה שלי עדיין מתפתח, והקטע שאני מעדיפה את החזיות על פני הגוזיות אז כאילו אני מכבסת פעם בכמה ימים, אני גם לא כזה מזיעה וכאלה
אנונימית
הן לא חייבות לך הסבר פשוט כי באלהן
א. כיבוס במכונה זה הורס אותן.
ב. צריך לכבס ביד- זה מאמץ.
ג. לא מכבסים חזיות כל יום , זה שוחק את הבד, בדיוק כמו שלא מכבסים מעילים.
שואל השאלה:
אני לא באתי לשפוט או להגיד שזה מגעיל. סתם שואלת מסקרנות זה הכל.
אנונימית
ברור!!! מי מכבס חזיה תוך פחות משבוע שבועיים