6 תשובות
יאפ
לפעמים , שממש צריך :)
כן לפעמים
האמת שלא
אני אוהבת בלי פילטרים או אפקטים
ואם זה פילטרים אז זה האלה של איזה נסיכה את או כל השטיות האלה כי זה כיף לעשות
אני אוהבת בלי פילטרים או אפקטים
ואם זה פילטרים אז זה האלה של איזה נסיכה את או כל השטיות האלה כי זה כיף לעשות
כן
באותו הנושא: