ההורים גרושים ואמא החליטה שנעבור לאמא שלה (סבתא שלי) וסבתא שלי פשוט מזיינת לי תמוח (סליחה על המילה) ומתנהגת כאילו היא אמא שלי אני לא יכולה לפרט מה היא עושה היא ככ מעצבנת אני תמיד בוכה כי אני רוצה לגור עם אמא שלי ולא עם אישה בת שישים מעצבנת אני אוהבת את סבתא שלי והכל אבל היא כבר נמאסה באמת אני לא רוצה לחזור הביתה בגללה (אני לא יכולה לגור אצל אבא שלי)