6 תשובות
למה לבכות בכוח?
לחשוב על מוות של מישהו... משהו שמאוד כואב לך לחשוב עליו
פשוט שיר של מישהו שאת הכי אוהבת ולא רוצה לאבד נגיד יש את השיר brother
אנונימי
אם את לא בוכה מיזה מה שבאלך
אנונימית
תסתכלי על הקליפ זה ממש מרגש
אנונימית
הקליפ, מדובר על סיפור אמיתי ספוילר: מראים 2 זוויות של האנשים שזה גם מה שמגניב בקליפ