תשובה אחת
כן אבל זה לא נורא כפי שזה נשמע
הקורונה זה סוג של שפעת והיא קטלנית כלפי אנשים מבוגרים וכאלו שיש להם מחלות נוספות.
אם תחלי בקורונה זה כמו שפעת ויעבור לך כעבור שמן מה רק שתצטרכי להיות בבידוד כדי לא להדביק עוד
הקורונה זה סוג של שפעת והיא קטלנית כלפי אנשים מבוגרים וכאלו שיש להם מחלות נוספות.
אם תחלי בקורונה זה כמו שפעת ויעבור לך כעבור שמן מה רק שתצטרכי להיות בבידוד כדי לא להדביק עוד
באותו הנושא: