6 תשובות
כולם מתחפשים אין לך ממה ליהיות בחרדה
אל תחשבי על זה את סתם נלחצת,מלא מתחפשים אפילו כיתות יב,תחשבי חיובי ותהני:)
אני כיתה ח' מתחפשת
חוץ מזה , למה את שמה על מישהו , את רוצה להתחפש תתחפשי , זה פורים 3:
שואל השאלה:
חטיבה* סליחה
חטיבה* סליחה
זה יהיה בסדר, אם את דואגת תביאי בגדים להחלפה בתיק
באותו הנושא: