10 תשובות
שעווה
לייזר לפי מה שהבנתי, אבל זה רק מגיל 18 אפקטיבי.
לפני זה, שעווה.
לפני זה, שעווה.
לייזר חד משמעית , מנסיון.
שואל השאלה:
אבל אני עוד לא בת 18 ושעווה נשמע כואבב
אבל אני עוד לא בת 18 ושעווה נשמע כואבב
אנונימית
גילוח
שעווה זה דבר נוראי ממש לא
שעווה זה דבר נוראי ממש לא
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל בגילוח נשארים קטנים כאלה
כן אבל בגילוח נשארים קטנים כאלה
אנונימית
אתן מגזימות, שעווה זה לא כואב כמעט בכלל. וגם כשכן, רק לכמה שניות.
שואל השאלה:
תודה רבהה אני אנסה אבל צריך שזה יהיה באורך מסויים או שזה לא משנה??
אני מתכוונת לגלוש כלכך הרבה השיץ ואין מצב שאני אעשה את זה עם שירות בשחי
תודה רבהה אני אנסה אבל צריך שזה יהיה באורך מסויים או שזה לא משנה??
אני מתכוונת לגלוש כלכך הרבה השיץ ואין מצב שאני אעשה את זה עם שירות בשחי
אנונימית
אל תעשי כשיש קוצים, תחכי שיהיה קצת שיער ואז תעשי. ובכיף :)
אני חושבת ששעווה זה טוב אבל אם את קיבלת את המחזור לפני שנתיים+ ואת בסביבות הגילאים 16 17 את יכולה לעשות לייזר (אפשר גם לפני אבל לא מומלץ)